donderdag 12 juli 2012

Tasjes



Omdat het schooljaar op het einde loopt en ik mijn eer op school hoog heb te houden, heb ik ook nog even een paar tasjes gemaakt.


Laatst had ik iets heel moois gezien bij http://mooibedacht.wordpress.com en dat kwam ineens boven drijven.



Een omkeerbare tas..

 Ik heb alleen wel het patroon op halve grootte uitgeprint, want het moet een grapje zijn, geen boodschappen tas. Dan is een klein kaartje door mijn zoon zelf geschreven en en doosje lekkers genoeg om de tas tot zijn recht te laten komen.



Ik heb de hengsels op een andere manier vast gemaakt, dat fotografeert makkelijker, maar ik vind het er minder mooi uit zien.
Maar... nu kriebelt het wel een beetje voor nog meer tasjes... ik heb nog katoentjes genoeg.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten