woensdag 7 augustus 2013

Boxer


Eerst knipte ik een versleten boxer uit elkaar, het feit dat deze versleten is geraakt geeft aan dat hij tot de favorieten behoorde. 
De onderdelen knipte ik uit een dikke tricot.
Vervolgens werkte ik van voor naar achteren. Ik startte met de naad midden voor. Eerst stikken dan plat maken met een alternatief soort flatlocksteek.
Zo werkte ik alle naden af. Als laatste werkte ik de pijpjes af, die minder goed uit pakten. De tricot is door het verwerken wat gaan stretchen.
   
Het plaatsen van het elastiek was ook een bijzondere uitdaging.. maar omdat ik al niet tevreden was over de pijpjes, was het voor mij moeilijk dat nog alle precisie in te steken.
Maar hij past en daar ben ik trots op!

Volgende keer nog beter
Voor meer achtergrond informatie doelenvaneva.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten