zaterdag 10 maart 2012

De restjes van Doenja

Het plotselinge pakje dat op een dinsdag avond ineens gebracht werd heb ik vol enthousiasme weg gehaakt.
Mijn Meisje mocht kiezen welke kleur eerst : en zij koos de volgorde:
Eerst wit, dan zwart en dan groen en na 7 toeren afwisselen waren de zwart en wit op!

Inmiddels had ik via Amsterdam van Vriendin K een megabol roze ontvangen... ik vraag me af of ik die ooit op krijg, dus ben ik die gaan afwisselen met de restjes van Doenja.

 En na een halve week niet haken, want een groter contract kost meer tijd en de balans daarin vinden duurt even. Heb ik gisteren avond mijn werkje weer opgepakt. En vanmorgen kon ik zo het laatste stukje haken met de resten van Doenja.

Ik ben er heel blij, want ik ben nu zo'n 10 toeren verder! En ik schat dat ik al bijna op 1X1 meter ben.


Van een medestudent D heb ik lichtroze ontvangen..Goede af te wisselen met de Mega bol
Eigenlijk geen tijd om te knutselen, maar ook geen tijd om me te vervelen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten