donderdag 8 maart 2012

vorderingen

Ik heb vorige week een mega bol ontvangen, van wederom vriendin K... volgens mij heeft ze zoveel restjes dat ze nodig veel kwijt wil.. een oud roze bol... volgens mij wil ze me gewoon stalken of saboteren!

En je denkt toch zeker niet dat ik die in een keer op ga haken? Dat moet en zal een rode (nee oudroze) draad moeten gaan worden door mijn werk.

Ik ben met de resten van Doenja al flink opgeschoten, maar afgelopen dagen lag mijn werk stil. Ik hoef nog maar een klein beetje groen en dan de resten paars en bond te doen, dus met een toer of 3 zal ik het eind resultaat van mijn stukje Doenja kunnen laten zien.

En net kreeg ik van een medestudent D een bolletje toegegooit! Ik was net klaar met mijn Kettingprestatie http://doelenvaneva.blogspot.com/2012/03/doel-9-mijn-kettingprestatie-afronden.html en toen kreeg ik deze.

Als Doenja af ik zal ik het afwisselen met Vriendin K, want ik laat me niet ontmoedigen door de mega bol!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten